برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

برسد به دست مدیر بلاگ اسکای

وبلاگ قبلیم تو پرشین بلاگ بود..دوستش داشتم، باحال بود و توش نوشتنم میومد، منتها چی شد؟یه روز رفتیم دیدیم پرشین بلاگ به فنا رفته...بعد یه مدت طولانی که مثلا مشغول حل مشکل بودن، من دیگه اصلا به وبلاگم دسترسی نداشتم!خود به خود حذف شده بودم و بعدم چند بار بهشون ایمیل زدم اما دریغ از پاسخگویی!

بعد این قضیه دیگه دلسرد شده بودم از وبلاگ ساختن چون هیچ هاستی نبود که بتونم بهش اعتماد کنم...میخواستم برم ورد پرس وبلاگ بسازم که اونم هر بار حوصله فیلتر شکن نداشتم و بی خیال شدم تا اینکه تصمیم گرفتم یه بار دیگه شانسمو تو همین بلاگ اسکای امتحان کنم...الان چند وقته؟ فک کنم حدود ۷ ۸ ماهی میشه..تا الان راضی بودم مشکلی نبود تا اینکه دیروز مدیریت وبلاگ، قسمت کامنت و اینها از دسترس خارج شده بود تا الان!

البته بخوام مثبت نگاه کنم به هر حال مشکلشون حل شد و برا وبلاگ منم اتفاقی نیوفتاد ولی خب، منو یاد اون پرشین بلاگ کوفتی انداخت!

به هر حال اگه یه مو از سر وبلاگم کم بشه قول نمیدم که یه ایمیل با محتوای فحش مثبت ۱۸ بهتون نزنم جناب بلاگ اسکای!حواستو جمع کن خلاصه

نظرات 2 + ارسال نظر
لئوناردو پنج‌شنبه 21 تیر 1397 ساعت 18:46

نه بلاگ اسکای خوبه، من چهار پنج سالی هست اینجام، بیشتر وقتا اطلاع داده و عذرخواهی کرده و اگه مشکلی هم بوده رفع کرده، ضمن اینکه مث بیان نیست که الکی به خاطر امکانات بدیهی وبلاگ نویسی از آدم پول بخواد.
تنها ضعف بلاگ اسکای توی قالب هاش هست، قالباش قشنگ و مدرن نیست.

بابا من همین که پستامو نخورن یا جابه جا نشن راضی ام!خیلی در قید و بند ظاهر نیستم :))

ایوانیچ پنج‌شنبه 21 تیر 1397 ساعت 14:26 http://13871216.blogsky.com/

منم همینطور ..
تو پرشین یه وبلـاگ داشتم که همه چیم بود : (
حالا دیگه بلاگ اسکای سنگر آخره .. که امیدوارم به فناش ندن

خاک بر سر پرشین بلاگ :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد