برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

خوشبین و شاد ..

دوتا ویژگی خاصیه که آرزومه داشته باشم .

ورزش

دلم می‌خواد حاصل امسالم ،اضافه شدن ورزش به برنامه و سبک زندگیم باشه همونطور که بهمن سال گذشته به کتابخوانی گذشته م برگشتم و هزار هزار بار بابتش خوشحالم و فکر می‌کنم سال گذشته م بیهوده نگذشت ...

دلم می‌خواد یاد بگیرم به چیزهایی که میخوام برسم ...مهم نیست اینا چی باشه از یه لاغر شدن ساده گرفته تا ارشد و مهاجرت ...راه رسیدن ثابته ...یاد گرفتن تلاش کردن و ناامید نشدن...یادگرفتن نادیده گرفتن هرچیزی جز هدف...گذشتن از یه سری راحتی ها به خاطر چیزهای باارزشی که میخواییم داشته باشیم ...

اگر عید امسال به وزن دلخواهم رسیدم ینی در یکی از چالش های مهم ترین چالش های زندگیم موفق شدم و بعدش قطعا میتونم به هر چیز دیگه ای برسم ...

تماشاچی

.

.

.

۹۰  درصد مواقع فقط باید دید و رد شد،


هر چیزی ارزش توقف نداره ...

.

.