برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

صلح مثل تو

توی پینترست سرچ کردم صلح. میخواستم ببینم صلح چه رنگیه، چه شکلیه. میخواستم ببینم اصلا چه تصویرهایی صلح معنی میشه. پینترست یه سری عکس آورد از طبیعت‌، آسمون، دریا و ستاره‌ها. عکسای قشنگی بودن، حس قشنگی هم داشتن ولی هیچکدوم چیزی که من میخواستم نبودن‌‌. ناقص بودن انگار. یه چیزی کم داشتن.

منتظر بودم یه جایی بین تمام این تصاویر، عکس‌های تو رو ببینم چون از نظر من، صلح یعنی تو. من هیچ مثالی بهتر از تو برای تعریف کردن صلح به ذهنم نمیرسه‌‌. هیچ طبیعتی توی دنیا نمیتونه شبیه تو حس امن بودن دنیا رو منتقل کنه. برای من، تو بیشتر از هر چیزی یادآور صلحی و اگه امنیتی توی دنیا باشه، حتما شبیه پیش تو بودنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد