برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

بهار اومد

.امتحانا تموم شد...انتخاب واحد هم تموم شد...بهمن تموم شد ..دوم اسفند هم تموم شد و سال ۹۶ که داره کم کم تموم میشه ...

یه سال دیگه هم داره به آخرش میرسه...انگار همین دیروز بود که بعد عید رفتیم سر کلاس و استادمون گفت بچه ها عیدتون مبارک پیشاپیش سال ۹۷ هم مبارک :) 

اسفند شاید جزو خاص ترین و قشنگ ترین ماه های سال باشه ...حسو حال نابی داره ...حس تموم شدن و شروع دوباره ..انگار میشه هر چی که بوده و شده رو پشت سر گذاشت و دوباره از نو شروع کرد...

امتحانا تموم شد ..انتخاب واحد تموم شد...مشکل خونه حل شد و هنوز لازم نیست برای کنکور بخونم و هنوز میتونم هر کار دلم می‌خواد بکنم و وقت تلف کنم!!! به اینا که فکر می‌کنم خوشحال میشم...شاید هنوز خیلی چیزا اونجوری که میخوام نیست ولی بازم خوبه...خوبه که هنوز لازم نیست برای کنکور شروع کنم...یا خوبه که استرس امتحان ندارم...همینا هم خوشحال کننده س...دیشب داشتم فک میکردم دلم می‌خواد این یه ماهو تا سال جدید شاد باشم و برقصم و بخندم...دلم می‌خواد این یه ماه رو لذت ببرم و بی دغدغه و بی فکر شاد باشم و هر کار دلم می‌خواد انجام بدم...صبحا با شوق بیدار شم و جست زنان تو هوای قشنگ بهاری برم کلاس...دلم می‌خواد با دوستام ناهار بخورم و کنارشون از هر دری حرف بزنیم و بخندیم...دلم می‌خواد بشینم ردیف اول کلاس و واو به واو حرفای استادا رو با رنگ های مختلف بنویسم...دلم می‌خواد هر روز عطر بزنم و رژ لب قرمز بزنم...دلم می‌خواد آل استار هامو بپوشم و موهامو چتری بزنم...دلم می‌خواد برم استخر و شنا کنم...دلم می‌خواد هر روز آهنگ "عید اومده بهاره " رو بذارم و بوی عید رو حس کنم....دلم می‌خواد اسفند رو به معنای واقعی زندگی کنم بدون افکار مالیخولیایی ...بدون استرس و فکرهای بیخود...بدون اینکه نگران اتفاق های نیوفتاده باشم یا حرص آدمای بیخود دور و برم رو بخورم...درسته خیلی سخته اما یه ماه ناقابل مغز عزیزم باید خفه شه تا من بتونم زندگی کنم :)))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد