برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

سرچ زیبای من

همیشه قسمت سرچ اینستاگرام حال بدی داشت برام..پر بود از عکسهایی از این مدل که فلانی رو تگ گن..یا پر از عکس های خاله زنکی و پر حاشیه که فلانی چی گفت فلانی چیکار کرد و البته صفحه هایی که عکس هارو بدون اجازه می ذارن و کامنت‌هایی با محتوای جوون، شماره بدم، به فلان صفحه ی م بیایین تا فلان!! این محتواها همیشه برام آزاردهنده بود و انرژی منفی میداد...چند روزیه که روشی یاد گرفتم برا فیلتر کردن عکسها ی قسمت سرچ و الان سرچی دارم به زیبایی و پاکی تمام...همه عکسهای رنگی طبیعت، دریا، درخت، خورشید، آسمون...به معنای واقعی لذت میبرم از قسمت سرچ...قبلا اصلا سر نمی زدم به اون قسمت اما الان همش در حال رفرش کردنم!!و یه عالمه آرامش بهم تزریق میشه هر بار...داشتم فک میکردم تو دنیایی که حجم عظیمی از دیتاها هر لحظه به سمت گیرنده های حسی ما روونه میشه اگه فیلتری براشون قائل نشیم حتما آسیب می‌بینیم..من باید انتخاب کنم چی ارزش دیدن داره و چی نداره...زندگی هم همینه..بین تمام حال ها، حس ها، آدم ها باید فیلتری وجود داشته باشه که اگه نباشه روح و روانمون خسته و پژمرده میشه...باید انتخاب کنیم که برای چی، برای کی، چقدر وقت بذاریم، چقدر احساس خرج کنیم و چقدر ارزش قائل بشیم...تمام زندگی  مثل سرچ اینستاگرام میمونه...عکس های مختلف با موضوعات مختلف...این ماییم که انتخاب میکنیم چی رو ببینیم..
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد