برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

آسمان امروز : آفتابی

امروز حالم خوبه ..داشتم فک می‌کردنم همیشه که نباید حال بد رو نوشت ..همیشه که نباید بدی ها رو ثبت کرد ...البته درستش اینه که خوبی ها ثبت بشه بدی ها فراموش...یا باید چیزی که معمولا اتفاق میوفته یا بیش‌تر حس میشه ثبت بشه؟یا چی؟

حالا هر چی..بگذریم ...خیلی مهم نیست

فقط اومدم بگم امروز حالم خوبه...کلاس هامو پیچوندم اما ناراحت نیستم..سعی می‌کنم به هفته ی دیگه و سردرگمی ناشی از پیچوندن هم فک نکنم!!...بعضی روزا هم هست آدم حالش بهتره...راه براش روشن تره...آسون تره...برای مشکلات راه حل داره و برای سوال هاش جواب...انگار همه چی از اون حالت سیاهی و تاریکی درمیان و آشکار میشه..شاید به خاطر تصمیمیه که دیشب گرفتم؟منفی بافیش میشه اینکه خوشم چون هنوز عواقبش ،یا شاید معضلاتش نیومده تو ذهنم!!مثبت اندیش بخوام فک کنم باید بگم خدا بزرگه!!خودش راه حل هارو میذاره جلو راه آدم!! من منطقی ترین و بهترین تصمیم رو گرفتم...در موردش فک کردم و جوانب رو سنجیدم..فقط میخام بدونی اگه اشتباه کردم تقصیر من نبوده!من واقعا با توجه به شرایط الانم بهترین تصمیم رو گرفتم ولی نمی‌دونم که در آینده چی پیش میاد!!

به هر حال هر چی بشه استرس و خودخوری قطعا راه حل نیس..هیچکس هیچوقت با استرس گرفتن موفق نشده تو هیچ کاری...اگه مشکلی هم هست آرامشتو حفظ کن و دنبال راه حل بگرد..بعدشم هر چی که شد رو بپذیر چون تلاشتو کردی...حتی اگه موفق نشدی اما تلاشتو کردی..میتونی باز بگردی دنبال یه راه دیگه ..مطمئن باش تهش موفقیت منتظرته..

همین :)

نظرات 1 + ارسال نظر
استامینوفن شنبه 11 آذر 1396 ساعت 12:49 http://codein.blogsky.com

(ه هر حال هر چی بشه استرس و خودخوری قطعا راه حل نیس..هیچکس هیچوقت با استرس گرفتن موفق نشده تو هیچ کاری...اگه مشکلی هم هست آرامشتو حفظ کن و دنبال راه حل بگرد..بعدشم هر چی که شد رو بپذیر چون تلاشتو کردی...حتی اگه موفق نشدی اما تلاشتو کردی..میتونی باز بگردی دنبال یه راه دیگه ..مطمئن باش تهش موفقیت منتظرته)این تیکه رو انگار برای من نوشتی:))
واقعا همینه کسی با استرس و کاری نکردن ب جلیی نرسیده...

اره معمولا اکثرمون استرس میگیریم به جای اینکه تمرکز کنیم روی حل مشکلات !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد