برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

عسل

امروز از اون روزهای خوبو آروم بود...برای من روزی که استرس نداشته باشم ،اعصابم آروم باشه ،از دنده چپ بیدار نشده باشم و فکرو خیال آینده نیاد تو ذهنم روز خوبی محسوب میشه!!حالا خیلی ام لازم نیس اتفاق خاصی بیوفته توش...در واقع آرامش برای من همون لذته

بعد از اینکه تصمیم دیشبو با مامان در میون گذاشتم و اونم تاییدش کرد حالم بهتر هم شد..خودمو آماده کرده بودم تا کلی دلیل براش ردیف کنم تا قانع بشه بهترین کارو دارم انجام میدن اما خب هیچ کدوم نیاز نشد!!خداروشکر!!

دیدیم روز خوبیه گفتیم بعد ناهار یه پیاده روی هم بریم از هوا لذت ببریم...دوباره دیدیم روز خوبیه بنابراین تصمیم گرفتیم دو تا میلک شیک گوگولی هم بزنیم بر بدن!!و بعد هم خرامان خرامان برگشتیم منزل به صرف چای و فیلم :) از نکته های باحال امروز این بود که مامان خودش پیشنهاد داد براش لاک بزنم اونم قرمززززز!!! :))




نظرات 2 + ارسال نظر
nasser پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 19:11 http://www.nasser-sirjani.blogsky.com

like

استامینوفن شنبه 11 آذر 1396 ساعت 18:53

امییدوارم این حال خوب تا چند روز اینده برات بمونه:))

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد