برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

بیایید فقط گوه خودمان را بخوریم

رفته آرایشگاه...بعد اونجا معلوم نیس کیه طرف رو دیده، صحبت کردن فهمیده معلوم نیس کیشون دنبال دختره برای ازدواج...بعد گفته عههههه ما یه فلانی رو داریم یه دختر مجرد داره...خداروشکر یه جوون عذب رو نجات میدیم خم ثواب داره هم این بندگان خدا بدبخت میشن...زن عموم رو میگم...یه زن تمام عیار ایرانی که از یه شهر دیگه به فکر عذب موندن منه بدبخته و برام دنبال شوهره...خدا خیرش بده نیتش خیره...چقد این قدیمیا به فکرن...حالا اینکه من اصلا قصد ازدواج ندارم که مهم نیس...مهم اینه که دختر باید ازدواج کنه مردم چی میگن!! دختره می‌ترشه!!ینی که چی قصد ازدواج نداره..اصن مهم نیس علاقه بعد از عقد ایجاد میشه...به به 

با همین جمله ها نسل اندر نسل ریدیم در زندگی همدیگه...اینکه تو زندگی گوهیه خودمون موندیم اصلا مهم نیس مهم اینه که سرمونو تا زانو بکنیم تو زندگی بقیه و براشون بزرگ تری کنیم...اصلا مهم نیس تا صد سالگی نتونیم درست رو از غلط تشخیص بدیم، مهم اینه که برای دیگران نسخه بپیچیم تا اونا هم بدبخت شن عین ما..بعد که قشنگ بدبخت شدن، زندگی و رویاهاشونو رها کردن، میشینیم با خیال راحت به ادامه ی زندگی گوهیمون ادامه میدیم...دوستی خال خرسه مصداق بارز محبت های خرکی  ماهاست...که در بهترین حالت اگه از روی غرض نباشه از روی ناآگاهی و بی شعوریه..

مثلا یه روز ممکنه دلم تنگ بشه برای اینکه حق ندارم واسه زندگی خودم، خودم تصمیم بگیرم؟ من نمی‌فهمم که باید ازدواج کنم یا نه اما میفهمم که یه زندگی رو بچرخونم؟ معلوم هست یا خودمون چند چندیم؟ الان نگم حالم از هر چی فامیل و خانواده س بهم میخوره؟ 

پ.ن:قابلیت اینو داشتم که بدتر و بیشتر فحش بدم و بنویسم...عصبانی ام

نظرات 1 + ارسال نظر
nasser پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 19:04 http://www.nasser-sirjani.blogsky.com

هرچند عصبانی بودی ولی ...
خیلی خوب بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد