برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

امان از کلمه های خر

یه وقتایی آدم می‌خواد یه چیزایی بگه یا بنویسه اما گفتنش یا نوشتنش نمیاد!! انگار کلمه ها با آدم همکاری نمیکنن تا اون حس خاص اون لحظه به درستی و با همون وضوح ثبت بشه...الان چند دقیقه س که میخواستم مطلبی بنویسم و خودمو سبک کنم اما نمیشه که نمیشه!!هی نوشتم و پاک کردم ....هی نشد اونی که میخواستم :(

نمی‌دونم چرا گاهی کلمه ها فرار می‌کنن...هر چی جابه جاشون میکنی حسه از توشون درنمیاد!!


همینجوری۱: یوزارسیف میبینیم؟! ای بابا ...بیکاریم دیگه


ه ۲:ینی همینجوری ۲


ه۳ : خرم آن روز که این منزل ویرانه روم...ورد این روزهای من


ه۴:یادم باشه وردم چی بود


ه۵:((((



نظرات 2 + ارسال نظر
nasser پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 19:00 http://www.nasser-sirjani.blogsky.com

Baran چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت 22:12 http://haftaflakblue.blogsky.com/

ایشالا کلمه ها دست از چموش بازی بردارن ....

سلام

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد