برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

شرلوک

اوج حسادتم به جان واتسون تو سری سوم سریال شرلوک بود..وقتی تو سه نشانه جلوی همه قسم میخوره که تا همیشه در کنار جان و مری باشه و تو "اخرین سوگند او" حتی از اینکه مری بهش شلیک کرده میگذره و به خاطر جان واتسون آدم میکشه!!

هر بار این سریالو میبینم به این قسمتاش که میرسه از حسادت به دکتر واتسون میمیرم! اینکه آدم یه دوست داشته باشه که در این حد رفاقت حالیش باشه و برای آدم سنگ تموم بذاره و همه جوره، واقعا همه جوره بشه رو حمایتش حساب کرد خودش به تنهایی حسادت برانگیز هست، دیگه چه برسه اون فرد، یکی مثل شرلوک هلمز باشه...حق ندارم بمیرم از حسودی؟ یه آدم با این سطح از نبوغ و هوش، با چنین شخصیت منزوی‌ای که هر کسی رو دوست نمیدونه و برای هر کسی وقت نمیذاره، بعد اونوقت دکتر واتسون براش جایگاهی داره که حاضره از زنش تیر بخوره و به خاطرش آدم بکشه!

چند نفر تو دنیا هستن که انقدر خوش شانس باشن؟ که تو بدترین شرایط زندگیشون، در حالیکه از لحاظ روحی نابود هستن و دارن تو یه باتلاق دست و پا میزنن، با ادمی مثل شرلوک هلمز آشنا بشن که خوب بلد باشه بهتر از هر روانشناس دیگه ای درمانشون کنه و بهتر از اونا بفهمه چی براش خوبه و چی میتونه از اون باتلاق نجاتش بده!!چند نفر انقدر خوش شانسن؟چقدر ممکنه همچین اتفاقی برای آدم بیوفته و همچین کسی سر راه آدم قرار بگیره؟ اینو چند وقت پیش توییتر نوشته بودم و یکی گفته بود که از اون آدمای خوش شانسیه که همچین شخصی سر راهش قرار گرفته! الان نمیرم از حسودی؟ :(

نظرات 3 + ارسال نظر
kata دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 20:35 http://chapol.blogsky.com/

خیلی شبیه شرلوک بود:( عاشق شرلوک بود من خودم از طریق اون سریال شرلوکو دیدم:0
عینهو شرلوک تجزیه تحلیلت میکرد عالییییییی!

اوهوم کاراکتر جذابی بود

kata دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 15:34 http://chapol.blogsky.com/

من این ادم رو داشتم و از دست دادم.
شاید اون اینو نگه فقط بگه دور شدیم ولی من معتقدم از دستش دادم

ای بابا :(

مرد پاییزی سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 00:20 http://unheardarias.blogsky.com/

جالب بود، تا حالا از این دیدگاه به واتسون نگاه نکرده بودم.
و اینکه من واتسن شرلوک جدید رو از واتسن شرلوک قدیمی و اصلی بیشتر دوس دارم، به نظرم واقعی تر و بهتر تونسته شخصیت واتسن رو نشون بده.

کلا به نظر منم فضا و کاراکترهای شرلوک جدید از قدیمیش بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد