برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

+هیجده =))))

یه دوست متأهلی هم داشتم که میگفت مثلا خیلی وقتا ممکنه من بیشتر از شوهرم نیاز به رابطه داشته باشم ولی هیچوقت بهش نمیگم یا هیچوقت من پیشنهاد نمیدم!!! خیلی عجیبه ولی واقعا دارم میبینم که طرز فکر خیلی ها همینه...هنوزم نتونستم هضم کنم که چرا واقعا؟؟ ینی آدم نیازشو به شوهرش نگه؟یا مثلا بده آدم به همسرش نیاز داشته باشه یا بهش کشش داشته باشه؟خیلی عرف مزخرف و غلطی نیست؟ اخه من حتی دلیلشم نمیتونم بفهمم..ینی مثلا اگه زن دلش رابطه با همسرش رو بخواد، بی حیایی محسوب میشه؟حجب و حیاشو از دست میده؟ بعد ینی مثلا واقعااااااا ممکنه مردی وجود داشته باشه که با دیدن کشش و گرایش همسرش به خودش، به جای اینکه خوشحال بشه، فکرای بدی در مورد زنش کنه؟!!!! یا پرو بشه؟! یا سرد شه؟! دقیقا نمیفهمم چه فلسفه‌ای پشت این حرکت نهفته‌س!

بعد حالا کسی که اینطوری فکر میکنه به احتمال خیلی زیاد از نیازهاش با همسرش حرف نمیزنه چون همون دلایل اینجا هم صدق میکنه، بعد این وسط اگه نیازش برآورده نشه سرخورده نمیشه؟ینی تو زندگی مشترک مشکلی ایجاد نمیکنه؟ خدایی هیچ جوره تو کتم نمیره این موضوع! شاید من زیادی حق خودم میدونم ولی کلا به نظرم رابطه دو طرفه‌س...نمیتونم بپذیرم یکی به خاطر همچین دلایل مزخرفی از لذتی که حقشه و طرف مقابل وظیفه داره برآورده‌ش کنه چشم پوشی کنه! خدایی نکنین اینکارارو، زندگی با این سنت ها خیلی مزخرفه..یه جایی دیگه باید رهاشون کرد و آزاد زندگی کرد...وگرنه فرق ما با مادربزرگامون چیه؟همه ی قشنگی یه رابطه به تعاملی بودنشه واقعا نمیفهمم چرا خودتونو از این لذت محروم میکنید! بعد تازه حتی به نظر من همین پیش قدم شدن زن، یا صبحت کردن یا حتی نقد کردن رابطه ی جنسی هم خودش جالبه! اصن یه بخش عظیمی از رسیدن به شناخت طرف مقابله!

خیلی وقته این موضوع یه گوشه ی ذهنم همش در حال نشخوار شدنه...خیلی عجیبه واقعا...


پ.ن: ینی واقعا واقعا واقعا مردی وجود داره که اشتیاق همسرش رو به سکس ببینه و در موردش فکر بد کنه؟؟هر بار بهش فک میکنم واقعا به همون اندازه شگفت زده میشم که مگه میشه؟مگه داریم؟!چطور ممکنه اخه!! :|

نظرات 2 + ارسال نظر
بانو(: شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 00:39 http://banolabkhand.blogsky.com

ن،معلومه ک ن،مگه اینکه مرده مشکل روانی داشته باشه،اصن من این قضیه حیا داشتن زنا جلو شوهراشون رو نمیفهمم
کاملا درست فکر میکنی،ذهنت رو درگیر این چیزا نکن

اصلا خیلی چیز عجیبیه واقعا درکش نمیکنم :|

احسان شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 00:37

خخخخخ
به نظرم این جور جا افتاده وکلا دیده میشه که آقایون همیشه باید پیشقدم بشن.

+حالا چون پست +18 عه اینو می تونم بگم :|
ولی کلا به نظر من پیشقدم شدن زن برا همچین چیزی، نه تنها نشونه حجب و بی حیایی ش نیست، بلکه این حرکت رو خیلی hot! می دونم و قطعا موافقت می کنم، کما اینکه خودمم همچین انتظاری رو دارم.

+اصلا زندگی مشترک چیه؟
اکثرا همین رابطه هاست واقعا. کم شدن تنش ها. آروم شدن 2 طرف.
نباید از هم محرومش کنیم.

اینم قاطی بقیه‌ی فرهنگهای غلطمون اشتباه جا افتاده دیگه..ضررشم فقط مال زن نیس، دو طرفه‌س اتفاقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد