برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

بی سروته ۱

داشتم فکر میکردم چقدر میشه به آدم‌ها نزدیک شد؟تا چه حد؟ منظورم هر ادمی نیست...تا چه حد میشه از تاریک ترین، مزخرف ترین و نچسب ترین جنبه های شخصیت با کسی حرف زد؟ روح رو تا کجا و تا چه حد میشه برهنه کرد؟اصلا اینا مال قصه هاست یا تو دنیای واقعی هم میشه همچین آدم‌هایی رو پیدا کرد؟واقعا تو دنیای واقعی هم میشه کسی رو پیدا کرد که جلوش بی سانسور و بلند بلند فکر کرد؟که ضعف‌های آدم رو به وضوح ببینه و به جای سواستفاده، سعی کنه توی حلش همراهی کنه؟ما معمولا تو همه روابطمون جنبه های خوب و قشنگ شخصیتمون رو نشون میدیم و طبق این ویژگی هاست که دوست پیدا می‌کنیم و با دیگران معاشرت می‌کنیم ولی چند درصد هستن کسایی که اون قسمت های تاریک رو هم ببینن و همچنان دوست باقی بمونن؟اصلا همچین چیزی توقع به جایی هست؟واقعا میشه از کسی توقع داشت که برای "تمام" آدم ارزش قائل باشن نه فقط یه بخش انتخابی؟ یا ته تهش هر ادمی خودشه و خودش؟

* یکم بی سر وته بود؟ شاید افکارم در حال حاضر بی سروتهه...ولی واقعا به این موضوع فکر میکنم و جوابی براش پیدا نمیکنم...

راستی چرا همه چیزای خوب مال تو قصه هاس؟اینم یکی دیگه از سؤال‌های لاینحلمه :| 


* برخلاف بقیه، عمیق ترین خواسته هام از زندگی ابدا مادی نیستن...یه سری تجربه‌ان که دلم میخواد تو طول زندگیم روی این زمین داشته باشم 


* میشه از حضور کسی مطمئن بود؟ نه :( 

و این غم انگیزترین و ترسناک ترین قسمت با آدم‌ها بودنه

کاش می‌شد افکار آدمهارو خوند!!!!


* خدایا من بارها ثابت کردم خودم تنهایی کاملا قابلیت ریدن در زندگیم رو دارم، خودت یه جوری جمعم کن خلاصه 

.

نظرات 2 + ارسال نظر
د شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 20:44 http://mountain2018.blogsky.com

اره فک کنم وجود داشته باشه .
فک کنم این جمله رو زیاد شنیده باشین که مثلا اونایی که همسر دارن میگن "گرچه گاهی اوقات ناراحتم میکنه اما دوسش دارم" .
این جمله شاید بتواند جواب پرسش شما باشد حدودا .

ناراحتی که به هر حال تو هر نوع رابطه ای پیش میاد و طبیعی هم هست...ولی اینکه یه نفر باشه که بشه جلوش بلند بلند فکر کرد و از طرد شدن و قضاوت شدن نترسید، به نظرم داستانش فرق داره

د شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 20:20 http://mountain2018.blogsky.com/

یکی از اطرافیان نزدیکم از من مجموعا برداشت خوبی داره وفک کنم خیلی هم علاقه مند به من باشه و قبولم داشته باشه .
متاسفانه از بس گاهی اوقات نمیدونم درست بوده یا نه مسایلی که برامون پیش اومده رو به خاطر غیبت نکردن و قضاوت و این جور چیزا توجیه کردم اونم یکی از ویژگی های بارز منو توجیه میدونه .
همین باعث شده که گاهی اوقات تعریفی از من تو یه زمینه خاصی میکنی وقتی میبینم واقعا اینطور نیست و میخوام راستش رو بگم اون اینو حرف منو میذاره پای توجیه .
نمیدونه چه کارهای کثیفی کردم که قابل گفتن نیست .

نمیدونم ولی من تصویر واقع بینانه رو به تصویر خوب ترجیح میدم...کلا به نظرم کسی که بدی ها رو بدونه و بازهم باشه، میشه به این نتیجه رسید که علاقش واقعیه...فقط مساله اینه که نمیدونم همچین ادمی اصلا وجود داره یا نه :(
وگرنه تصویر قشنگ رو که همه دوست دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد