برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

داروی ضد افسردگی

فلوکستین داروی ضد افسردگیه ، شادی اوره، چیه؟ تو توییتر دیده بودم خیلیا استفاده میکردن و میگفتن خوبه  و فکر کنم نیازی به نسخه هم نداشته باشه!

تازگیا دارم وسوسه میشم برم بخرم یه مدت استفاده کنم شاید جواب داد! من واقعا مشکلی ندارم با اینکه با قرص احساس نشاط و امیدواری کنم، حداقلش یکم برنامه هام جلو میره و کارامو انجام میدم

البته یه روانپزشک خوب پیدا میکردم خیلی خوب می‌شد ولی لامصب یا نیست یا اگرم هست ویزیتاشون گرونه اقا گرون!حتی تا جلسه ای صد تومنم حاضر بودم بدم ولی از این چیزا بالاتره! بعد تازه با یه جلسه که نتیجه نمیده آدم باید حداقل یه دوره بره تا یکم به نتیجه برسه که در اون صورت دیگه ورشکست میشم :( در نتیجه همون فلوکستین بخورم بهتره!

حقیقتا حتی حوصله خودم رو هم ندارم و واقعا آرزو میکردم کاش در دوره ی مزخرف امتحانا نبودیم! کاش این امتحانا هم یه جوری بخیر بگذره تموم شه بره پی کارش...


نظرات 1 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 21 شهریور 1397 ساعت 21:26

من پیش روان پزشک رفتم، فلووکسامین داد بهم که فرق می کنه با فلوکستین انگار.

حالم از این رو به اون رو شد.
اصلا یه ناامیدی ناجوری داشتم تو روحم ولی از وقتی مصرف می کنم خییلی حالم بهتر شده.

اگه هنوزم لازم داری برو پیش یه روان پزشک خوب.
من تا حالا 2 بار رفتم 100 تومن خرج کردم، البته تو شهرستان.
فک کنم یه 4-5 بار هم برم اوکی میشه.
هر دفعه میرم ویزیت دفعه بعدیش رو یه تایم طولانی تر میندازه.

روانپزشک که نه ولی احتمالا مهر برم پیش یه روانکاو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد