برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

این امتحانای مزخرف

بی صبرانه منتظرم تا امتحانای مسخره ی دانشگاه تموم شه و خوندن برای کنکور رو استارت بزنم...احساس خوبی دارم از اینکه میخوام شروع کنم برای کنکور بخونم...مثل این میمونه که یه فرصت دوباره دارم تا اشتباه قبلیمو جبران کنم...هنوزم پر از تردیدم...پر از ترس و پر از عادت غلط...اما شوق شروع کردن دارم...دلم میخواد این بارو من برنده شم...

نظرات 2 + ارسال نظر
د چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 20:02 http://mountain2018.blogsky.com/

ان شالله

. سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 20:19

واسه کنکور ارشد میخوای بخونی؟

بله ارشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد