برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

ماه

امروز خیلی اتفاقی شبکه نسیم دوباره اون کارتونه رو نشون داد...یه انیمیشن کوتاه که فک کنم یکی دو سال پیش تو همون شبکه نسیم دیده بودم ولی اسم نداشت منم هیچ تصوری ازش نداشتم که برم در موردش سرچ کنم و پیداش کنم...

الان تنها چیزی که حالمو خوب میکنه اتفاقات همون انیمیشنه...دلم میخواست شب با قایقم میرفتم وسط دریا، منتظر میشدم تا ماه بالا بیاد...بعد نردبونم رو میذاشتم میرفتم رو ماه و ستاره‌هایی که سقوط کردن رو جارو میکردم یه گوشه تا ماه هلالی بشه...راستش اگه به من بود، کلا همونجا میموندمو برنمیگشتم روی زمین...زمین هیچ جذابیتی نداره...کسل کننده‌س...حوصله‌م رو سر میبره...همونجا میموندم روی ماه...یه کلبه برای خودم میساختمو از همون فاصله در حالی که چاییمو میخوردم به زمین نگاه میکردم و فکر میکردم چقدر خوب که انقدر ازش فاصله دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
بردیا دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 15:34 http://elves0014.blogsky.con

ی پست داری ک همه غراتو تو اون میزاری
اون پست رو میگم
میگم این غصه رو هم تو اونجا اضافه کن

اهان اره راست میگی باشه

بردیا دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 11:16 http://elves0014.blogsky.con

نظرت چیه ک تو اون مطلب پریود ک میخوای بزاری این مشکل ک زمین هیچی ندارن ک جذابیت داشته باشه رو هم اضافه کنی؟؟

کدوم مطلب؟
ینی منظورت اینه موقع پریودم همچین دیدگاهی دارم؟نه اینطوری نیس کلا همیشه اینطوری فکر میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد