برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

روانکاوی شدید؟

متاسفانه هیچ دوست یا آشنایی ندارم که تحت درمان روانکاوی باشه که باهاش در موردش حرف بزنم و ببینم روانکاوی بقیه چه جوری پیش میره :((

کسی نیس روانکاوی رفته باشه؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
لئوناردو دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 17:23 http://leodavinci.blogsky.com/

من افسردگی شدید داشتم ...
دوس داشتم برم ولی پول ندارم

منم پول نداشتم و ندارم!یه ساله لباس نخریدم، کتاب نخریدم، هیچی نخریدم که پول جمع کنم برای کلاس کنکورو اینا..الان ته ته خرجی که میکنم، پول مترو و اتوبوسه!بقیه پولامو مجبورم جمع کنم برا همین روانکاوی..انقد برام مهمه که اگه کم بیاد، حاضرم دستبند و گردنبندی که خودم با پول خودم خریدم رو بفروشم اما درمانمو ادامه بدم..نمیشه با سرطان روانی زندگی کرد..یا من زیادی خسته‌ام و بریدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد