برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

فلوکستین

امروز ظهر سر راهم از داروخونه فلوکستین خریدم و یه دونه خوردم!توقع داشتم خیلی سرحال و پرانرژیو اینا بشم ولی حالم خیلی بده...حدقه‌ی چشمام درد میکنه، احساس سردرد و تب دارم و بدتر از همه معدم بهم ریخته!فقط نمیدونم اینارو ربط بدم به عوارض قرص یا امتحان فردا یا کلا سرماخوردگی و حال بد همیشگی یا اصلا هیچکدوم!!


+ دلم میخواد به معدم التماس کنم انقدر اذیتم نکنه :((((

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 27 آذر 1397 ساعت 23:36

فکرش هم خطرناکه

+در هر صورت امیدوارم حالت خوب و خوبتر بشه :)

:))

احسان سه‌شنبه 27 آذر 1397 ساعت 15:03

+آسیب به خود؟
مرگ؟
اگه میشناختمت یه لحظه تعلل نمی کردم و به زور می بردمت پیش روان شناس و پزشک.
+روانکاوی فک کنم به دردت نخوره.


+فک کنم دیگه کامنت نزارم بهتره چون برداشتات یه جوریه.

من اگه جرات خودکشی داشتم که تا الان اینکارو کرده بودم!صرفا گفتم قرص‌ها اگه عوارضی هم داره، استقبال میکنم ازشون :))

احسان سه‌شنبه 27 آذر 1397 ساعت 01:23

+ببین یه سری نکته هست:

من یه سری بت گفتم رفتم پیش روانپزشک، تشخیص افسردگی و کمال گرایی و ... داد، برام قرص فلووکسامین رو تجویز کرد.
بعد این جوریم نبود که بسم الله شروع کنم به خوردن!
اول هر 24 ساعت فقط نصف قرص 50 میلی گرمیش.
بعد از 1 ماه دوزش زیاد شد.
و همین طور بعد از 3 ماه به حداکثر رسید.
چون عوارض جانبی داره نباید زیاد مصرف شه و یه دفعه. من قشنگ یه هفته معدم به فنا رفت، حالات عجیبی داشتم اشتهام کم شده و اینا.
ممکنه افکار خودکشی بوجود بیاره، تداخلای دارویی زیادی داره. ممکنه از اون جهت هم خطرناک باشه.
بعد اینکه تاثیرش رو کم کم نشون میده، بعد از 4 هفته کم کم حال آدم بهتر میشه.
با یکی دوتا خوردن فرقی نمی کنه حال آدم.
یه دفعه قطعا کردنش هم خطرناکه، منجر به تشنج و مرگ و ...! میشه!

نخور سرخود. جدا میگم.

شاید تو بری روانپزشک بهت یه داروی دیگه بده که برای تو کارسازه.

+یه بار گفتم بهت برو پیش روان پزشک. اگه امکانش رو داری برو حتما.
من که از وقتی رفتم اصن منعطف شدم. حالم خیلی خوب تر شده.
دارم لذت می برم از تک تک لحظات زندگی.
2-3 سالی افسردگی داشتم من.

+طولانی شد!
موفق باشی

هممم، عوارضی مثل تشنج و مرگ!!! جالبه!
خیلی دلم میخواد حرفتو گوش کنم‌ها، ولی مسئله اینه میل وحشتناکی به آسیب زدن به خودم دارم :))
اصلا میخورم که تشنج کنم :))))))
شاید رفتم دوز قوی‌ترشو گرفتم اصن ^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد