برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

فلوکستین!!

داشتم فک میکردم این همه عوارض برای یه قرص ساده‌ای مثل فلوکستین خیلی زیادیه واقعا...اخه اصلا قرص سنگین و ترسناکی نیس در حدی که حتی داروخونه‌ها بدون نسخه هم میدن و اصولا قوی‌تر از اینم خیلیا همینطوری مصرف میکنن ولی نمیدونم چرا انقد رو بدن من تاثیر منفی گذاشته...سردرد، سرگیجه، تهوع، ضعف وحشتناک، لرز، استرس شدید، فقط به خاطر یه فلوکستین ۱۰ ساده؟!؟! بابا چمه خدایی!! بعد تازه همش این فکر تو سرم چرخ میخوره که اگه دو سه تاشو همزمان بخورم چی میشه!! علائمش چقدر شدیدتر میشه!؟!

فک کنم احتمالا به خاطر این عوارض داشته که بدنم زیادی پاستوریزه‌س چون تا حالا هیچ ماده‌ی مخدر، قرص ارامبخش یا ضد استرس و کلا هیچ کوفتی مصرف نکردم!حتی الکل یا سیگار هم تا حالا لب نزدم! انصافا خاک بر سرت بدن جون! اخه آدم با یه فلوکستین ساده به این روز میوفته؟! :/


یه فکر ترسناکی هی تو ذهنم میاد که فردا صبح دو سه تاشو بخورم بعد برم روانکاوی با یه لبخند خبیثانه اینارو برا روانکاوم تعریف کنم -_-

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد