برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

درست میشه ایشالا

بنده اندکی زود بدنیا اومدم و برنامه‌نویسم فرصت نکرد کد‌هامو تریس بزنه به خاطر همین الان پر از باگ‌ هستم و هر روز دارم ارور میدم. البته مدتی رو صرف جستجو کردم تا برنامه‌نویسم رو پیدا کنم دیباگم کنه ولی کاشف به عمل اومد که از دارک وب پیداش کرده بودن و نامرد به جای کد یک انسان سالم، کدهای ویروسیشو به من قالب کرده. منم کاری از دستم برنمیومد تا اینکه هفته‌ی پیش نامه‌ای به دستم رسید که اگه در نیمه‌شب هفتم برج اسد، مغز چهار کودک تازه به بلوغ رسیده رو با چشم‌ راستشون مخلوط کنم و بخورم، برنامه‌نویس اعظم نجاتم میده. 

همه چیز محیاست، چهار کودک مورد نظر رو‌ هم شناسایی کردم و منتظرم تا وقتش برسه و برم روحم رو به شیطان بفروشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد