برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

نمیتوانم دگر بِرویَم...

چهارشنبه به مامان گفتم که روانکاوم گفته باید برم پیش روانپزشک...گفتم که حالم اصلا خوب نیست و بریدگی‌های دستم رو هم نشونش دادم...نمیفهمم وقتی خانواده ثابت کردن که هیچوقت تو مشکلات توانایی برخورد مناسب رو ندارن، باز چرا این اشتباه رو انجام دادم و فک کردم گفتن به مامان میتونه کمک کننده باشه...کلی خندیدم، شوخی کردم تا مثلا ببینه حالم اونقدرام بد نیس که نترسه و تازه بعدش کلی سرزنشم کرد که خیلی ضعیفم...الانم دو روزه انقدر سرد برخورد میکنه و یه جوریه که حس میکنم حالش ازم بهم میخوره...هی شوخی میکنم میخندم باهاش که مثلا سرحال بشه انگار نه انگار...خیر سرم کلی براش روضه خوندم که یکم مراعات کنه هوامو داشته باشه تا بگذره این دوران و شرایط روانیم یکم استیبل بشه اونوقت اینطوری میکنه! میفهمم احتمالا براش خیلی سخت بوده دیدن بریدگی‌های دستم ولی کاش یکم محکم‌تر بود و قوی‌تر...کاش خانواده‌م روان قوی‌تری داشتن و میشد بهشون تکیه کرد...شاید اونوقت هیچکدوم این مشکلات پیش نمیومد...شاید کار به اینجا نمیکشید...شاید میشد راحت تر زندگی کرد و راحت تر مشکلات رو حل کرد...حالم داره بهم میخوره از همه چی..کاش میشد انگشت بندازم تو گلوم و زندگی رو بالا بیارم

نظرات 13 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 10:58


خواهش می کنم

احسان شنبه 29 دی 1397 ساعت 20:22

عالیه!
منتظر خبرای خوبم :))

:)
مرسی که میای حالمو میپرسی

احسان شنبه 29 دی 1397 ساعت 17:58

آهان
نمی دونم، ولی حالا زمان بده بهش. تلقین نکن به خودت که نه اینا ایرانین و تاثیر ندارن :))

+من که ایرانی فلووکسامین رو می خورم خوبه و مشکلی نداره از بابت تاثیرگذاریش

یه چیزم هست و اینکه سعی کن کنار این قرص خوردن و اینا، خودتم یه سری حرکاتی بزنی.
حالا نمی دونم چی ولی هر کاری که فکر می کنی حالتو میتونه بهتر کنه، عادتای خوب، هر چی.

دارم در کنار داروها روان‌درمانی رو هم ادامه میدم دیگه

احسان شنبه 29 دی 1397 ساعت 00:02

آهان
خب هر دارویی عوارض داره، و اینکه تا اونجایی که میدونم طول میکشه تا جواب بدن این نوع داروها

+والا من تا حالا فک کنم داروهایی که مصرف کردم برا 2 شرکت مختلف بوده که همشون ساخت داخل بودن.
فک نکنم فرقی کنه، و اینکه دکترم هم اصن تاکید نکرد خارجی بگیر و اینا.

نمیدونم به من گفت یه هفته طول میکشه اثر کنه ولی هنوز من تاثیر خیلی محسوسی ندیدم!
فک کنم فرق میکنه خارجی با ایرانیش چون یکی از دوستام فلوکستین خارجی مصرف میکرد بعد الان یکی دو هفته‌س ایرانیشو گرفته میگفت باز داره احساس افسردگی میکنه!!!
باید زنگ بزنم از دکتر بپرسم ولی حالشو ندارم :/

احسان جمعه 28 دی 1397 ساعت 19:43

عه چرا؟
عوارض داروهاست یا چی؟

+حالا خواستی بگو

هم عوارض داروهاست هم کلا شرایط سخته دیگه
ببین یه سوالی؛ تو داروهاتو خارجی گرفتی یا ایرانی؟!فرق میکنن؟! یادم رفت از دکتر بپرسم -_-

احسان جمعه 28 دی 1397 ساعت 11:31

سلام
حالت چطوره؟
اوعضاع خوبه؟

خوب نیستم :(

احسان پنج‌شنبه 20 دی 1397 ساعت 23:04

+اره یه سرچ کردم بوردرلاین بدتره :|

چیه این آدم :/
از هر جاش نقص میباره

همون مرگ بهتره :)

احسان پنج‌شنبه 20 دی 1397 ساعت 19:29

آها
نه بابا چه دلگرمی ای آخه
همون افسردگی برا زمین زدن فیل کافیه :))

+ خوشحال شدم نه از بابت این تشخیص
به خاطر اینکه الان تو مسیر درستی هستی
حالا چند روز اول اتفاقی نیوفتاد فک نکن که تاثیر ندارن
بعضی از دارو ها طول میکشن تا عمل کنن

+سعی کن همزمان که دارو ها رو میخوری، یه سری تغییر عادت هم داشته باشی
یه عادت جدید ایجاد کن، بعضی از قبلیا رو از بین ببر
می دونی میخوام بگم که سعی کن وارد یه مرحله جدید بشی

+می تونم بپرسم اسم داروها رو؟

نه اشتباه میکنی افسردگی شاید ادمو زمین بزنه، ولی بوردرلاین قطعا میزنه!! افسردگی یه حالت روحیه ولی بوردرلاین اختلال شخصیته :/
گفت یه هفته اینا طول میکشه تا داروها اثر کنه..پروپرانول، سیتالوپرام و سدیم والپروات داده

احسان چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 23:51

چی شد روانپزشک؟؟

هیچی رفتم پیشش...تشخیص بوردرلاین، افسردگی و اضطراب داد!!سه تا هم دارو داد
گفت بوردرلاین داری با یه سری چیزای دیگه!بعد حالا نمیدونم برا دلداری من بود یا چی که گفت خوبه که فقط بوردرلاین نیستی چون اگه فقط بوردرلاین بودی الان کارت به بیمارستان کشیده بود!

احسان یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 15:47

ببین بسته به نظر روان پزشکه
یه بار تیر ماه رفتم، بعدش مرداد، بعدش مهر، الان هم باید دی می رفتم که نرفتم و بهمن میرم
یعنی همین طور فاصله مراجعه کمتر میشه
+اره ایشالا که همین طور باشه و طول نکشه و ایشالا زودتر خوب خوب شی :))

ممنون

احسان یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 12:03

اوه گرونه واقعا
من تو شهرستان رفتم، پول ویزیتش ۵۵ تومنه، حالا ممکنه کم طول بکشه یا زیاد
ولی الان ۴ بار رفتم شده ۲۲۰ تومن

+روان پزشکی مثل روان شناس و اینا نیست که بری زیاد صحبت کنی و اینا
کلا میری یه چیز کلی میگی که اره این شکلیه وضعیتم و اینا
زیاد طول نمیکشه

چقدر خوب خوشبحالتون :((( دهنم سرویس شد زیر بار هزینه‌ها!!
بعد هر چند وقت یه بار باید بری؟مثلا ماهی یه باره یا چی؟ حالا من امروز ساعت ۴ وقت گرفتم برم سعی میکنم خلاصه‌ش کنم نیم ساعته تموم شه :))) البته من فک کنم روانکاوم با این روانپزشکه صحبت کرده باشه و وضعیت روانیمو توضیح داده باشه؛ ایشالا کمتر طول بکشه

احسان یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 00:18

خب اوکی
ببین می تونی خودت بری تنهایی؟
یعنی منظور از پس هزینه و ایناش برمیای؟
روانکاوت معرفی کرد روانپزشکی چیزی؟؟

مجبورم تنها برم دیگه
اره روانکاوم همین روانپزشک مرکزی که میرم رو پیشنهاد داد و گفت که باهاش صحبت میکنه
چقدر هزینه روانپزشک تو مطب های خصوصی گرون تره :(((( ساعتی ۲۵۰ تومن اخه؟!!! :((((

احسان شنبه 15 دی 1397 ساعت 23:14

+فرد دیگه ای هست، دوستی آشنایی کسی بهش اعتماد داشته باشی و ازش بخوای که کمکت کنه بری پیش روانپزشک و اینا؟؟ پیشت باشه کلا

+آره خانواده ها خودشون مشکل دارن اگه دقت کنی.
مامان من اینقدر پشت سر هم افسردگی گرفتیم تازه فهمید چطور باید رفتار کنه با همچین موقعیتی

+بهت گفتم، چند سالی بود که افسردگی داشتم و هیچی حالم رو خوب نمی کرد، تنها هم زندگی می کردم.
ولی رفتم پیش روانپزشک و دارو خوردم خودمم نفهمیدم دقیقا کی حالم خوب شد و اوضاع بهتر شد.

برو سریعتر، معطل نکن

هیشکی نیست، هیشکی
خیلی تنها و بدبخت‌وارانه دارم جون میکَنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد