برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

...

دقت کردین تازگیا چقدر طولانی مینویسم؟! به نظرم فَکّم شُل شده. یا شایدم مصداق وبلاگیش میشه اینکه انگشتم شُل شده!!

در واقع نمیدونم چی میشه یهویی طولانی میشه! البته اینم که همه رو میفرستم برای روانکاوم هم بی‌تاثیر نیست :)))

ینی من اگه روزی روزگاری عاشق بشم یا از یکی خوشم بیاد احتمالا شبانه‌روز میشینم براش مینویسم =)))

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 01:04

والا چی بگم
نه واقعا متوجه نشدم از نوشته هات

شاید در موردش نوشتم

احسان دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 21:10

:)))

خب من دوباره می خونم و میگم اوکیه :)) خودت هم نخوندی چیزی نمیشه :))

+از خودت چه خبر؟ شیری، روباهی، چی ایی خلاصه؟؟!!

والا خبر خاصی نیس :)
از نوشته‌هام معلومه، نیس؟

لئوناردو دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 06:53 http://leodavinci.blogsky.com/

اووه دو هفته نبودم چقدر چیز نوشتی :)))

اره میگم که فَکّم شُل شده

احسان دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 01:11

+نه بابا خوبه همه چیش خوبه :))

بگم که خیلییی خوب می تونی تصوراتتو تو قالب کلمه و جمله بیاری که اصن می می مونم من *__*

باریک :))

نه بابا کجاش خوبه اتفاقا من اصلا برنمیگردم نوشته‌هامو بخونم چون حالم ازشون بهم میخوره

احسان دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 00:10

+بعله کور شدیممممم :))
هزینه چشم پزشکی ما هم ازین به بعد رو گردن شماست :))

عی بابا چراااا خب
ینی به خاطر طولانی بودنشونه یا فونت اینا مشکل داره؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد