برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

....

بالاخره پشت بوم دانشکده رو فتح کردم! شیش طبقه ساختمونه و حقیقتا ارتفاع وسوسه‌برانگیزیه. درش قفل بود ولی دو تا پنجره دو طرف در بود که تونستم بازشون کنم و بیام بالا! خیلی وقت بود این پشت بوم رو مخم بود و به فتح کردنش فکر میکردم ولی خب همیشه درهای بالا قفل بودن. حتی یه مدتی به این فکر میکردم که کلیدای نگهبانارو یه جوری کش برم و از روشون بسازم بعدم بذارم سر جاشون! ولی این ایده در حد همون تئوری موند و هیچوقت عملی نشد. بالاخره امروز خیلی خیلی اتفاقی وقتی طبقه پنجم بودم با خودم گفتم برم بالا ببینم چی پیدا میکنم. و بالاخره راهش رو یافتم! از پنجره که پریدم پایین یهو باد زد و پنجره بسته شد. داشتم سکته میکردم که حالا چیکار کنم اگه از اینور باز نشه که خوشبختانه باز شد ولی جهت اطمینان کیفمو گذاشتم تا بسته نشه. فرت هم عکس گرفتم از فضا و فرستادم برا روانکاوم تا در جریان این فتح قدرتمندانم قرار بگیره. قبلا جریان دانشگاه و مکان‌های اختصاصی‌ای که برای خودم کشف کرده بودم رو بهش گفته بودم. میدونست که تو نخ پشت بومم. گفتم خیالش راحت شه که بالاخره موفق شدم :))

اسمون که ابریه، چشم انداز قشنگی هم داره. فقط اگه انقدر سرد نبود و باد نمیومد خیلی بهتر میشد چون واقعا سردمه.

احساس میکنم این کنجکاویا بالاخره کار دستم میده :))

نظرات 8 + ارسال نظر
احسان جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 22:23

چت روم شده اینجا :))

اره

پروفسور جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 14:26 http://otagham.blogsky.com

چی میخونی؟

درس :))))

پروفسور جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 14:16 http://otagham.blogsky.com

چه قدر جالبه که به چیزی که کنجکاوی اهمیت میدی و کاری که میخوای انجام میدی.

اره حس خوبی داره برطرف کردن کنجکاوی!

kata جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 12:34 http://chapol.blogsky.com/

http://1m9e9s5.blogsky.com/ وبلاگ تو بود؟

با منی الان؟ اگه با منی باید بگم که نه وبلاگ من نبود!
نمیدونم وبلاگ احسان بود یا نه!!!

kata جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 00:49 http://chapol.blogsky.com/

اخه قبلا یک احسان نامی چند بار تو وبم نظر گذاشته خب بعد چند تا وبلاگ پیدا کردم حدس زدم مال اون باشه ولی همشون بسته شده بودند:(
نمیدونم چرا این احسانه اینقدر ذهنمو درگیر کرده:(

چی بگم والا :)

احسان پنج‌شنبه 29 فروردین 1398 ساعت 20:21

+ای باباااااا -___-

+والا ترجیح میدم کسی وبم رو ندونه
به خاطر حاشیه هایی که چند بار قبلا بوجود اومده

اوهوم میفهمم :))

احسان پنج‌شنبه 29 فروردین 1398 ساعت 18:52

بووووود؟؟؟؟

گفتی نگو دیگه
راستی یکی آدرس وبلاگتو خواسته!

احسان پنج‌شنبه 29 فروردین 1398 ساعت 14:53

نگو که ساختمون جدید برق بود -__-

باشه :))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد