برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

...

قلبم درد میگیره وقتی تو نت در مورد بوردرلاین میخونم! بدتر از همه حسیه که گویا همه‌ی درمان‌گرها نسبت به این افراد دارن!

 باور نمیکنم وجودم انقدر برای روانکاوم آزاردهنده باشه :(

نظرات 6 + ارسال نظر
احسان جمعه 13 اردیبهشت 1398 ساعت 21:01

ای خدا -___-

^_____^

احسان جمعه 13 اردیبهشت 1398 ساعت 18:11

بابااااا
اونو من خودم یادم نمیاد کی ایدشو دادم، شب بود داشتم هذیون میگفتم، بعد هنوز یادته :((
ولموننن کنن ناموس :)))

بله بله، شب بود، تاریک بود، خسته بودی، سهو قلم گرفتی!!!
احیانا نسبتی با اون بنده خدا نداری؟؟؟ 

احسان جمعه 13 اردیبهشت 1398 ساعت 17:02

:))
هوووم متوجهم
البته شاید بفهمم
خب خوبه که میدونی چی اذیتت میکنه برا خوندن

+هر چقدر فک کردم راه حل خاصی نیومد تو ذهنم :/

ممنون همچنان دارم از اون ایده‌ی کانال تلگرام و ویس، فیض میبرم!! =))))

حمیرا جمعه 13 اردیبهشت 1398 ساعت 13:06

تو چن جلسه ی اول حدس کلی می زنن که قضیه چیه. اگه احتمال بدن از پسش برنمیان ارجاع میدن به یه درمانگر دیگه. روانکاوت همچین کاری نکرده، پس می تونه.

نمیدونم، شاید.
البته بعد اون قضیه‌ای که پیش اومد هم من بهش گفتم که میتونم خیلی اذیتت کنم، اگه فک میکنی نمیتونی تحمل کنی همین الان بگو =))))
ولی مساله اینه سخته باور کنم که اونقدر وجدان دارن و با خودشون رو راستن که بپذیرن فلان کیس رو نمیتونن درمان کنن پس بهتره اینو از همون اول بگن ‌ و ارجاع بدن

حمیرا جمعه 13 اردیبهشت 1398 ساعت 02:24 http://pieces.blogsky.com

مطمئن باش درمانگری که قبولت کرده مهارت و تخصص لازم روُ داره، وگرنه وظیفه ی اخلاقیش حکم می کرد همون اول ردت کنه. از حرفات این طور برمیاد که روانکاوت کاملن اخلاق حرفه ای روُ رعایت می کنه؛ پس کار کردن با تو براش "آزاردهنده" نیست. یه بار یادداشت یه درمانگر که با افراد بوردرلاین کار می کنه روُ می خوندم، میگفت برای درمانگری که مهارت لازم روُ داره، آزاردهنده نیست.

خب از همون اول که نمیدونست من این همه مشکل دارم، احتمالا به مرور فهمیده دیگه

احسان جمعه 13 اردیبهشت 1398 ساعت 01:36

ببین میگم به جا این سرچ‌ها که معلوم نیست اصن درسته یا غلط، کنکورو جلو ببر که
ایشالا در سال‌های آتی همچنان ساختمون جدید برق وسوسه‌ت بکنه :))

اگرچه گههههه تو درس، اونم درس مدل تستی و کنکوری :///

ببین یه دستی نزن :))))
اره اتفاقا دارم سعی میکنم بخونم همین امسال قبول شم بره پی کارش. من با خود درس خوندن و تست زدن مشکل ندارم بیشتر مشکلم اینه که اعتماد به نفس ندارم، فک میکنم همشو یادم میره، یاد نمیگیرم یا کلا میترسم از اینکه برم سمت سوالا و تست‌ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد