برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

...

گاهی فکر میکنم کاش یکی بود که نه همدیگه‌رو دیده بودیم، نه همدیگه‌رو میشناختیم، فقط مثلا ماهی چند بار برای هم نامه مینوشتیم، آسمون ریسمون میبافتیم و از درو دیوار میگفتیم. غر میزدیم، کل دنیا و زندگی رو به فحش میکشیدیم و در نهایت بهم دلداری میدادیم که ول کن بابا، به تخمته همه چی. 

ناشناس بودن هم میتونه مدل جالبی باشه. 

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 23:35

خب ببین لینک پیام ناشناس تو تلگرام خوبه؟
حالا تو رو خدا از خر شیطون بیا پایین و پست نکن نامه رو :))

ویسو کانال تلگرامو اینا؟!؟ =)))))))))))))
واسه همه پیشنهادات مرسی :))))))))

نمیدونم راستش نظر خاصی ندارم. دوست داشتی بذار، شاید اینکارو کردم، شایدم نه

حمیرا چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 15:23

من دلم میخواد به یه دوست نامه بنویسم؛ رو کاغذ با دست خط خودم. ناشناس هم باشه بعد یه مدت میشه دوست، حتی اگه هیچوقت نبینیش، مگه نه؟

بیشتر منظورم از ناشناس بودن این بود که آدم درگیر کلیشه‌های مسخره‌ نشه وگرنه که اره خب، کسی آدم باهاش دردودل میکنه حتما میشه دوست.

احسان چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 02:11

آخه آدرسمو بدم که شناس میشم :((

خب پس نامه‌هارو چه جوری پست کنم :((

احسان سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 23:36

بیا عاقا من خوده ناشناسم :))

آدرس پستی لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد