برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...
برای روزهایی که رفته ام…

برای روزهایی که رفته ام…

من بی می ناب زیستن نتوانم...

لینک ناشناس

تصمیم گرفتم لینک ناشناس بذارم. البته نمیدونم تو شرایطی که وبلاگ هم ناشناسه و اصولا با یه تغییر نام میتونید کامنت ناشناس بذارید، این لینک دقیقا به چه دردی میخوره ولی خب دلم خواست بذارم! 

اینه که حرفی، حدیثی داشتید بگید. من ناشناس خوشم میاد کلا! نه که ناشناسه، هیجان زده میشم از باز کردنش. شبیه باز کردن پاکت نامه میمونه :))))


https://telegram.me/HarfBeManBot?start=NzY5NjQ1Nzc

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 22:42

حالا بازم منو مسخره کن بگو واسه همه پیشنهادات مرسی :)))

مسخره چیه بابا تشکر کردم از پیشنهاداتت دیگه =))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد